Kolorowa pocztówka (Coloured postcard)

Kolorowa pocztówka
Coloured postcard

Napisała do mnie Natalia K.: "Dziś z ciekawości zajrzałam na strone http://kobylka.blogspot.com/ sa tam umieszczone pana zdjęcia o "niby" Kobyłce. Czy robiąc je nie mógł pan ująć jakiś ciekawszych obiektów niż salon fryzjerski, jakieś wysypisko śmieci czy wietrzenie poscieli? Uważam,ze Kobyłka to ładne miasto i jest w niej wiele innych znacznie ciekawszych obiektów niż to co pan pokazał!" Moja wina - nie napisałem nigdzie, po co robię te zdjęcia. Pomyślałem jednak, że mógłbym choć raz pokazać Kobyłkę "z naprawde dobrej strony". Oto próba.

Natalia K. wrote to me: "Today I looked at the page http://kobylka.blogspot.com/ - there are your photos about "supposed" Kobylka. Why when your were making them could not you find more interesting objects than a hairdresser salon, a waste site or bed clothes airing. I believe that Kobylka is a nice city and there are many more interesting objects then those that you showed here!". My fault - I have not written so far why I am doing these photos. I thought that nevertheless I could show Kobylka "from the really good side" just once. Here is the attempt.

Komentarze

Popularne posty